projekt |
odborná praxe (povinný) |
obor |
82-41-M/17 Multimediální torba |
ŠVP |
Filmová a animační tvorba |
třída |
2. A |
termín |
7. – 11. 6. 2021 |
místo |
škola (uč. 10, 13) + práce doma |
název |
Loop smyčka (klasická animace) Vizitka (osobní prezentace) |
volitelné žánrové kategorie |
klasická animace počítačová animace |
výsledky vzdělávání studenta |
dokáže prakticky připravit podklady pro realizaci animovaného filmu; umí vymyslet a zpracovat námět pro krátkou animaci; dokáže pracovat v jednoduchých animačních programech; dokáže vytvořit jednoduchý model (loutka) použitelný v animaci; je schopen napsat krátký scénář; zvládne vyrobit pozadí k animovanému filmu
|
Zadání a rozdělení student
učitel / animace |
MgA. A. Mastníková, MgA. J. Tomašík |
název |
klasická animace: LOOP-SMYČKA (20 sec, čisté animace bez titulku) počítačová animace: VIZITKA – OSOBNÍ PREZENTACE (min.30 sec + hudba) |
zadání |
1. průzkum a výběr úkolu (včetně rešerše a inspirace) 2. jednoduchý návrh (nákres) 3. práce na projektu (využití grafického formátu určeného pro rastrovou grafiku) 4. prezentace s hodnocením |
učebny |
škola (uč. 27, 28) + práce doma |
prezentace |
18. 6. 2021 |
seznam žáků |
všichni žáci 2.A |
Projekt |
odborná praxe (povinný) |
obor / ŠVP |
82-41-M/18 Multimediální tvorba |
ŠVP |
Filmová a animační tvorba |
Třída |
2. A |
Termín |
14. -18. 6. 2021 |
místo |
Exteriér + interiér |
Název |
Město (obec, čtvrť aj.,) ve kterém žiji |
volitelné žánrové kategorie |
Hraný nebo dokument |
výsledky vzdělávání |
student: * používá správně odbornou terminologii natáčení a vhodně komunikuje mezi členy štábu (studiové a filmové natáčení) * jako studiový režisér dokáže řídit studiové natáčení * umí příspěvky sestříhat a postprodukovat * v pozici kameramana umí vyhovět pokynům režiséra a dodat požadované záběry |
Rozdělení žáků: Maximální počet žáků v jednom štábu: 3
odb. učitel |
Štáb / žáci |
Bu |
Balkovič, Bubalová , Havel, Jansová, Koranda, Kurchitskaya, Melicharová, Palatová, Příkaská, |
Zv |
Melnyčenko, Mazepina, Heinrich, Durdan, Machovcová |
Bř |
Brabencová, Císařová, Flosman, Kotková, Nejedlý, Rymarová, Štambacherová, Zeman, Prachařová |
Harmonogram:
den |
|
štáb |
čas / sraz |
činnost |
14. 6. |
Pondělí |
Bu / Zv / Bř |
10h - 14h |
Literární příprava, námět, scénář, storyboard, lokace, technika k natáčení |
den |
|
štáb |
čas / sraz |
činnost |
15. 6. |
Úterý |
Bu / Zv / Bř |
individuální |
Natáčecí den |
den |
|
štáb |
čas / sraz |
činnost |
16. 6. |
Středa |
Bu / Zv / Bř |
individuální |
Natáčecí den |
den |
|
štáb |
čas / sraz |
činnost |
17. 6. |
Čtvrtek |
Bu / Zv / Bř |
individuální |
střih; postprodukční práce; hudba, ruchy, atmosféry grafické práce |
den |
|
štáb |
čas / sraz |
činnost |
18. 6. |
Pátek |
Bu / Zv / Bř |
individuální |
střih; postprodukční práce; hudba, ruchy, atmosféry grafické práce, titulkování |
projekt |
odborná praxe (povinný) |
obor |
82-41-M/17 Multimediální torba |
ŠVP |
Filmová a animační tvorba |
třída |
3. A |
termín |
7. – 11. 6. 2021 |
místo |
škola (uč. 10, 13) + práce doma |
název |
Animovaná vizitka (klasická animace) Vizualizacee interiéru |
volitelné žánrové kategorie |
klasická animace počítačová animace |
výsledky vzdělávání studenta |
dokáže prakticky připravit podklady pro realizaci animovaného filmu; umí vymyslet a zpracovat námět pro krátkou animaci; dokáže pracovat v jednoduchých animačních programech; dokáže vytvořit jednoduchý model (loutka) použitelný v animaci; je schopen napsat krátký scénář; zvládne vyrobit pozadí k animovanému filmu |
Zadání a rozdělení student
učitel / animace |
MgA. A. Mastníková, MgA. J. Tomašík |
název |
klasická animace: ANIMOVANÁ VIZITKA počítačová animace: VIZUALIZACE INTERIÉRU |
zadání |
1. průzkum a výběr úkolu (včetně rešerše a inspirace) 2. jednoduchý návrh (nákres) 3. práce na projektu (využití grafického formátu určeného pro rastrovou grafiku) 4. prezentace s hodnocením |
učebny |
škola (uč. 27, 28) práce doma |
prezentace |
18. 6. 2021 |
seznam žáků |
všichni žáci 2.A |
Projekt |
odborná praxe (povinný) |
obor / ŠVP |
82-41-M/18 Multimediální tvorba |
ŠVP |
Filmová a animační tvorba |
Třída |
3. A |
Termín |
14. -18. 6. 2021 |
místo |
exteriér / interiér |
Název |
Krátký hraný útvar |
volitelné žánrové kategorie |
hraná etuda, kde se ve filmu objeví v obraze klíč nebo míč. Ve filmu bude krátký dialog mezi dvěma či více osobami |
výsledky vzdělávání |
student: * používá správně odbornou terminologii natáčení a vhodně komunikuje mezi členy štábu (studiové a filmové natáčení) * jako studiový režisér dokáže řídit studiové natáčení * umí příspěvky sestříhat a postprodukovat * v pozici kameramana umí vyhovět pokynům režiséra a dodat požadované záběry |
Rozdělení žáků: Maximální počet žáků v jedné skupině: 3
odb. učitel |
Štáb / žáci |
Bu |
Baloun, Blínová, Chytráčková, Reidinger, Šimek, Škrlant, Slováková, Špotová |
Zv |
Diatta, Klikošová, Hrdlička, Lněnička, Kafka, Matička, Kněžínek, Rusová |
Bř |
Elischerová, Chmela, Mikuda, Novák, Podrazilová, Schubert, Šůrová, Zátka, Řezníček |
Harmonogram:
den |
|
štáb |
čas / sraz |
činnost |
14. 6. |
Pondělí |
Bu / Zv / Bř |
10 - 14h |
Literární příprava, námět, scénář, storyboard, lokace, převzetí techniky k natáčení |
den |
|
štáb |
čas / sraz |
činnost |
15. 6. |
Úterý |
Bu / Zv / Bř |
individuální |
Natáčecí den |
den |
|
štáb |
čas / sraz |
činnost |
16. 6. |
Středa |
Bu / Zv / Bř |
individuální |
Natáčecí den |
den |
|
štáb |
čas / sraz |
činnost |
17. 6. |
Čtvrtek |
Bu / Zv / Bř |
individuální |
střih; postprodukční práce; hudba, ruchy, atmosféry grafické práce |
den |
|
štáb |
čas / sraz |
činnost |
18. 6. |
Pátek |
Bu / Zv / Bř |
individuální |
střih; postprodukční práce; hudba, ruchy, atmosféry grafické práce, titulkování |