Art management a produkce

Produkce

Předmět Produkce se vyučuje od 1. do 4. ročníku a je pro daný vzdělávací program klíčový, neboť zahrnuje jak základní znalosti z oborů ekonomiky, práva, grantové politiky, vizuální komunikace a grafického prostředí, tak práce s informačními zdroji, managementu, marketingu, reklamy, základů společenských věda i dějinami umění. Výuka je zaměřena teoreticky i prakticky. Základním metodologickým východiskem je propojení teoretických znalostí a jejich praktické aplikace při realizaci společensko-charitativních akcí v průběhu školního roku, kdy s e teoretický model vyzkouší v týmové práci produkčních studentských skupin. Obsahový okruh předmětu navazuje na předměty společensko-vědní, právní a ekonomické. Klade důraz na praktické vědomosti a dovednosti studentů v oborech vizuální a společenské komunikace.

Management

Předmět Management se vyučuje ve 3. a 4. ročníku. Obsah předmětu je významně propojen s dalšími ekonomickými předměty Podniková ekonomika a Marketing a reklama. Výuka je zaměřena teoreticky i prakticky. Zájem studentů je podněcován zadáváním samostatných prací a prací na konkrétních projektech. Jedním z hlavních cílů předmětu je seznámit studenty s nezastupitelnou úlohou managementu v prostředí tržní ekonomiky. Rozvoj komunikativních, personálních a interpersonálních dovednosti spolu se schopností řešit problémy patří k základním pilířům výuky. Obsahový okruh učiva navazuje na společenskovědní vzdělávání. Důraz se klade na praktické ekonomické vědomosti a dovednosti. Studenti získají poznatky o řízení podniku na všech úrovních a jsou vedeni k dodržování podnikatelské etiky.

Marketing a reklama

Předmět Marketing a reklama se vyučuje ve 3. a 4. ročníku v rozsahu vždy 2 hodin týdně. Je ekonomickým předmětem, jehož cílem je poskytnout žákům vědomosti a znalosti, které jim umožní efektivně zajišťovat obchodní činnost podniku. Spolu s ostatními ekonomickými předměty tvoří důležitou část ekonomického vzdělávání, která vede k rozvíjení ekonomického myšlení, efektivnosti a etiky obchodování. Obsahový okruh učiva se soustředí zejména na základní vztahy v oblasti reklamy a klade důraz na pevnou a spolehlivou orientaci v návaznosti předmětu na problematiku práva občanského a obchodního zákoníku. Obsah učiva se je zaměřen zejména na dovednosti prakticky použitelné v oblasti činností reklamních agentur.

Název

Art management a produkce

Obor

Ekonomika a podnikání, 63-41-M/01

Délka a forma vzdělávání

Čtyřleté denní

Charakteristika ŠVP

Management produkčních týmů, plánování, financování a organizace kulturních akcí, příprava projektů a produkce ve filmu, televizi, divadle, výtvarnictví atd.

Předmětová skladba

Všeobecně vzdělávací, ekonomické a odborné předměty (viz Pro uchazeče - Učební plány 2025/2026 - AMP)

Odborné předměty

Produkce, Podniková ekonomika, Management, Marketing a reklama, Obchodní právo, Ekonomické projekty, Psychologie, Digitální fotografie, Počítačová grafika a další

Používáme cookies! Tento web používá cookies, abychom vám zajistili nejlepší zážitek na našich stránkách. Pokud budete pokračovat v používání tohoto webu, souhlasíte s jejich použitím.