Rozložení učiva

Struktura obsahu učiva zahrnuje všeobecné vzdělávací předměty i odborně profilující předměty.

V nižších ročnících jsou předměty koncipovány tak, aby žáci zvládli základní dovednosti a techniky a přitom se rozvíjela jejich estetická tvořivost. Získané znalosti si pak žáci ověřují během práce na nejrůznějších kompozičních cvičeních, které jsou v jednotlivých předmětech zadávány.

 

Zaměření studia

Specifická odborná příprava absolventa spočívá v seznámení se základními pojmy z oblasti grafiky, designu, fotografie a jejich aplikací během tvůrčí práce na projektech. Vzdělávací program ale není zaměřen na výtvarné předměty jako je kresba, malba, modelování apod. Ve vyšších ročnících je tedy výuka zaměřena na vlastní tvorbu a získávání a rozvoj znalostí a dovedností souvisejících přímo se studovaným oborem a jeho zaměřením. V průběhu vzdělávání se klade důraz na rozvíjení estetického cítění a na uplatnění individuálních kreativních schopností, které jsou nezbytné pro vlastní tvorbu. Ve spojení s dalšími předměty získávají žáci kulturně-historický přehled důležitý pro jejich profesionální orientaci.

 

                                                         Odborné předměty (počet týdenních hodin)

A) Profilové předměty

předmět

1. ročník

2. ročník

3. ročník

4. ročník

celkem

Kreativní komunikace

2

 

 

 

2

Digitální fotografie

2

2

 

 

4

Dějiny umění

 

2

2

3

7

Počítačová grafika

2

2

 

 

4

Programování webu

2

2

 

 

4

Webové animace

 

2

 

 

2

Grafický design

 

 

2

2

4

Počítačová animace

 

 

4

4

8

Nová média

 

 

 

2

2

 

B) Ekonomické předměty

předmět

1. ročník

2. ročník

3. ročník

4. ročník

celkem

Podniková ekonomika

5

4

2

2

13

Management

 

 

3

 

3

Marketing a reklama

 

 

2

2

4